0
Digital Blasphemy Wallpapers  play.google.com.digitalblasphemy.wallpapers
Dijital Küfür dolu bir web sitesi olan bilgisayarın Ryan Bliss tarafından oluşturulan sanat. O sanat yaratmak geçinmek için yönetilen! Bu resmi (ama fan yapımı ) site için app. Ryan bu uygulamayı yazmadım, ama o bütün boyunca geri bildirim ve tasarım istekleri sağlanangelişim süreci. Ryan ve Dijital Küfür bu uygulama için destek vermeyin! Bu uygulama olacaktır yardımcı DB görüntüleri indirmek ve başlatıcısı olarak bunları duvar kağıdı olarak ayarlamak için yardımcı olur. (Eğer varsa görüntüleri ve yorum gönderme oranı sağlayacak aboneliği ve imzalanır). Ayrıca ne olursa olsun oturumunuz olsun geçerli site haber ve yorumları okumak izin verir *** Bir gerekiyor abonelik için (ekstra maliyeti ve dahil değildir) indirmek görüntü çözünürlükleri çoğu. Neleri kaçırdığınızı görmek için Clockwork 2011 check out. Ryan yapılmış olursa olsun, app kullanıcıları için Clockwork ücretsiz abonelik durumu. *** listelenmiş ve kullanılabilir sadece görüntü çözünürlükleri sitesinde ücretsiz mobil görüntüleri (ve diğerleri) olacak. Bir kullanıcı adı temin edildiğinde, görüntü çözünürlükleri geri kalanı mevcut olacak. Eğer bir kullanıcı adı vermemesi durumunda da, derecelendirme düğme, yorum düğme ve diğer çeşitli UI arabirimleri. Gizli olacak , korkunç bir sürü yapılacak listesinde hala var, ama biz app yorumlar, haberler ile oldukça iyi bir iş yapar düşünüyorum derecelendirme ve görüntüleri indirme. Eğer sorunlar varsa, bana bildirin ve ben. Gibi kısa zamanda bunu düzeltmek için çalışacağım Hi! Benim adım Paul ve ben geliştirici değilim. Ben bulabildiğim tüm böcek sabit, böylece bir sorun yaşıyorsanız, ben onu göremiyorum büyük olasılıkla bulunuyor. Eğer üzerinden Hataları rapor eğer Oynat Mağaza değerlendirmesi, o zaman ben gerçekten sana yardım edemem. Ben hata görebiliyordu eğer, ben bunu sabit olurdu! Hemen hemen tüm durumlarda ben daha fazla bilgi gerektirir. Ama derecelendirme yorum okuma olacak, bu yüzden özellik kabul vardır ister;., Sadece, değil, hata raporları lütfen Haklısınız app yerleşik bir arayüz üzerinden böcek ve özellik istekleri hakkında bana ulaşabilirsiniz. Ayrıca sağlanan destek adresini kullanarak bana e-posta Oynat Store'da . Ben bir geliştirici olarak ne kadar müthiş onu söylemek sürece uygulaması hakkında Ryan temasa geçmeyiniz. çok kolay bana onu alınız. Ben bu uygulaması çok para yaptığınız için beklemeyin. Ben Ryan (50/50), Google ve IRS ile bölme ediyorum. Ben boş vakitlerinde eğlenmek için yaptım. Eğlenceli tutmak lütfen! 
Bu sürümde neler var:  (Güncelleme: 1 Aralık 2013)
  • hack donanım düğmeleri ile telefonları için menü desteği ve hayır
  • Menü düğmesine basın. Bu uygulama için API sürümü antika olduğunu,
  • ve yükseltme olmayan saçmadır. Yeni bir büyük var
  • versiyon biraz soonly geliyor, böylece bir liman android-19'a
  • buna değer görmedim. Inandırıcı için Nate Ashford teşekkürler
  • Sorunun açıklaması.
Gerekli Android O / S:  2.3 +

Ekran:
 
 
İndirme  :  880KB APK

Yorum Gönder

 
Top