0

General Mobile Discovery'de Pc'ye usb ile bağlanmama hatası olabiliyor. Usb ile bağlanmak yerine General Mobile Discovery'in kablosuz pc'ye bağlanma özelliğini kullanabiliriz.
Bilmeyenler için anlatmaya çalışacağım arkadaşlar umarım işe yarar, usb kablosunun yatakları zamanla aşınıyor ve ne kadar fazla kullanırsak o kadar ömrü kısalıyor o yüzden benim gibi üşengec insanlar için ve usb kablosunun daha fazla süre kullanabilmek için güzel bir yöntem.

Öncelikle Filezilla adlı programı bilgisayarımıza kuruyoruz, ücretsiz bir programdır. Webmasterler sunuculara dosya yüklemek için kullanır genelde. Fakat bu program bu sefer bizimde işimize yarıyor. 



Kurulduktan sonra alttaki ekran görüntüsündeki sayfa sizdede açılacaktır.

Bu sayfa açıldıktan sonra telefonumuza geçiyoruz.
1. Adım Dosyalarımıza tıklıyoruz

2. Adım wifi simgesine tıklıyoruz,
3. Adım hizmeti başlat'a tıklıyoruz ,
4. adım bize ftp adresi veriyor onu not alıyoruz,



Ardından kurduğumuz filezilla programına geri dönüyoruz sunucu kısımına ftp adresini yazarak hızlı bağlan'a tıklıyoruz ve artık telefonumuzu wifi üzerinden hızlı bir şekilde dosyalarımızı alıp atabiliyoruz.
Benim modeme uzaklığım 2-3 oda kadar o yüzden 800 kb ile dosya atabildim, sanırım modeme daha yakın olsak bu hız daha artacaktır diye düşünüyorum.

Yorum Gönder

 
Top