0

Google Play Store’da takılırken gördüm, size de anlatayım dedim. LokLok henüz yeni çıkmış ve beta sürümünde kullanılan bir ekran kilidi. Kısa yoldan özetle derseniz Snapchat’in ekran kilidi yapılmış hali derim. Kullanışlı ya da faydalı mı? Bu tamamen siz ve sosyal çevrenizle ilgili.


Bizzat yükledim ve denedim. Öncelikle belirtiyim çok rahat kullanılıyor fakat büyük bir handikabı var: bir sonuç alabilmeniz için arkadaşlarınız da kullanmalı. Ve sanırım henüz beta sürümünde olduğu için arkadaşlarınızı sadece e-posta yoluyla davet edebiliyorsunuz. Fikir ise oldukça basit aslında: Ekrana bir şeyler yazıp çiziyorsunuz elinizle ya da çektiğiniz bir fotoğrafın üzerinde oynuyorsunuz ve bunu hemen arkadaşınıza gönderiyorsunuz. Bunun için ekrana iki kere vurmanız yeterli, diğer türlü ekran kilidiniz eskisi gibi çalışıyor.





Bir iyi yanıysa size uygulama üzerinden gelen mesajlar direk ekranınızda görünüyor. Yani ok, yok, hee ya vb. gibi tepkilerinizi hızlıca yazarak vermenize imkan sağlıyor. Eğlenceli mi? Başta evet, sonrasını ben de bilmiyorum.
Uygulamanın ücretsiz olması ve gelen mesaja bakmak için harcadığınız zamanı azaltması güzel. Eğer yeterli sosyal çevreyi oluşturabilirseniz verimli de olur. Amerika’da tutacağını düşünüyorum ama Türkiye’de henüz vakte ihtiyacı var. Yine de siz bilin, ilerde meşhur olursa ben bunu zaten biliyordum dersiniz.

Yorum Gönder

 
Top